Felanmälan

Felanmälan

Ibland blir något knasigt, då är det här du kan hitta information om vart du vänder dig.

Felanmälan

 

Felanmälan görs till Storholmen Förvaltning helgfri mån-fre 7-21 på telefon 0771-786 746 för personlig service. Felanmälan dygnet runt kan också göras på www.storholmendirekt.se.

 

För akuta ärenden på övrig tid, som innebär fara för personer eller fastighet, ring 08-18 70 00 Dygnet Fastighetsjour.

Observera att ärenden som inte är akuta kan komma att faktureras anmälaren.

 

Fel i tvättstugan

Fel på maskiner, bokningssystem eller annat i tvättstugan anmäler du till Storholmen Förvaltning 0771-786 746.

 

Fel på Ownit bredband eller telefoni

Har du fel på din bredbandsanslutning eller telefoni som du abonnerar på från föreningen eller Ownit så felanmäler du till Ownits kundtjänst, telefon 08-525 073 00, måndag - fredag 08.00-21.00 och lördag - söndag 12.00-16.00.

 

Fel på IPtv från Canal Digital

Har du fel på din IPtv mottagning från Canal Digital så felanmäler du till Canal Digital Kundservice, telefon 0770-33 22 11, måndag - lördag 08.00-21.00 och söndagar 10.00-19.00.

 

Fel på Comhem

Har du fel på kabeltv, bredband eller telefoni från Comhem så anmäler du det till Comhem på telefon 0771-55 00 00.