Ibland blir något knasigt, då är det här du kan hitta information om vart du vänder dig.
Felanmälan görs till Fastighetsägarna
Telefon - ring på 08 - 617 76 00. Öppettider måndagar - torsdagar 07:00 - 17:00 samt fredagar 07:00 - 16:00.
Det går också att felanmäla via ett formulär på Fastighetsägarnas hemsida eller via appen Boendeappen Avy.
Akuta ärenden som innebär fara för personer eller fastighet kan även göras utanför kontorstid eller på helger och röda dagar kontakta jouren på 08 - 657 64 50. Observera att ärenden som inte är akuta kan komma att faktureras anmälaren.
Fel på maskiner, bokningssystem eller annat i tvättstugan anmäler du till Fastighetsägarna, för kontaktuppgifter se ovan.
Har du fel på din bredbandsanslutning eller telefoni som du abonnerar på från föreningen/Ownit så felanmäler du till Ownits kundtjänst,
telefon 08-525 073 00, måndag - fredag 09.00-21.00 och lördag - söndag 10.00-14.00.
Felanmälan kan också göras via Ownits formulär
Har du fel på din IP-TV mottagning från Allente (f.d. Canal Digital) så felanmäler du till Allentes kundtjänst,
telefon 08-525 08 107, måndag - fredag 08.00-19.00 och lördag - söndag 10.00-19.00.
Felanmälan kan också göras via Allentes formulär.
Har du fel på kabeltv, bredband eller telefoni från Tele 2 (f.d. Comhem) så anmäler du det till Tele 2 kundtjänst,
telefon 90 222, måndag - fredag 08.00-17:00, helger stängt.
Felamälan kan också göras via Tele 2 formulär.
För övriga leverantörer sök på respektive tjänsteleverantörs hemsida.